ورود

ثبت نام

*  
چیزی که مرا نکشد قوی ترم می کند
استاد تغییر باشیم، نه قربانی تقدیر....
ستاره ها بدون تاریکی نمی توانند بدرخشند...
میتوانم شکست را بپذیرم اما تلاش نکردن را هرگز!
 *

ورود / ثبت نام

مشکلات زندگی(دائمی و موقتی)

ما در زندگی همیشه با دونوع مشکلات روبرو هستیم.الف:مشکلات موقتی ب:مشکلات دائمی
مشکل موقتی،چیزی است که ما قدرت چشمگیری وعالی برای تغییر آن داریم.اما مشکل دائمی ،چیزی است که ما نیاز به مهارتهایی داریم وتوانایی پذیرش مسائل به همان شکل و دوری کردن از غرزدن دارد.
ما با تمرکز کردن روی مشکلات دائمی، هر چقدر هم وقت بگذاریم ،فقط وفقط وقت و انرژی خود را هدر می دهیم.آیا ما میتوانیم زمان را برگردانیم یا نگه داریم؟؟؟ یا آیا سن خود را میتوانیم کنترل کنیم ودر یک سن بمانیم؟؟و گذشته خود را تغییر بدهیم؟؟؟ و خانواده خود را تغییر دهیم؟؟؟ آیا میتوانیم شخصیت دیگران را تغییر دهیم وقتی انتخاب آنها نباشد که تغییر کنند؟؟؟؟البته می شود روی بعضی از تصمیمات افراد اثر گذاشت اما نمی شود شخصیت آنها را وقتی نمی خواهند تغییر کنند ،تغییر داد….
مشکلات دائمی مانند:زمان ،سن ،گذشته ، خانواده و شخصیت افراد….. که با فکر کردن به آنها فقط انرژی را از ما می گیرد.
مشکلات موقتی،تصمیمات و انتخاب های ما در زندگی هستند که دائما آنها را انجام می دهیم و باید انرژی خود را روی آنها متمرکز کنیم.مانند:فرم و شکل بدن ،رابطه،کار و شغل ما و…
پس ما میتوانیم مشکلات موقتی را تغییر دهیم.وقتی خودمان، رفتارمان و طرز فکر مان را تغییر بدهیم،همه چیز را می توانیم تغییر دهیم.
اقدام که ما باید انجام دهیم اینه که،لیستی از مشکلات که احساس می کنیم حال بدی به ما میده و ما درگیر کرده را تهیه می کنیم و بعدکه تمام شد بنویسیم چه کاری برای حل این مشکل (موقتی)میتوانیم انجام بدهیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهدی رامشی

مهدی رامشی

متولدشده ماه دوم سال ۵۳ شمسی که همیشه به دنبال یادگیری و آموزش بوده است،که در اواخر سال ۹۵ یادگیری در زمینه بهبود فردی و ارتباط موثر به صورت حرفه ای را آغاز نموده و تلاش میکند آموخته های خود را به دیگران انتقال و به خود و دیگران کمک کند تا دنیا را جای بهتری برای زندگی ،ببینند….
برای رسیدن به موفقیت های بزرگ بدنبال نظم های ساده روزانه باشید.

آخرین محصولات

آخرین سایت

عادات ما

عادات ما در زندگی عادات در ساختار مغز ما کدگذاری می‌شوند و قوی، اما ظریف هستند و مشکل اصلی این است که مغز ما نمی‌تواند

توضیحات بیشتر »

توجه به خود

توجه به خود   آیا از تلفن همراه و کامپیوتر خود برای کسب درآمد استفاده می کنیم؟آیا از آنها برای بهبود شرایط زندگی خود استفاده

توضیحات بیشتر »